zijn er ook Nederlandse gebruikers van Monday in deze community?
hoi Jaco,
Ja, die zijn er wel, maar niet zoveel denk ik.
Hoi Bas,
dat is op zich wel jammer. Communiceren en sparren in het Nederlands is net even iets prettiger. Misschien moet ik ook een andere vraag deponeren, nl: zijn er mensen die gebruik maken van de EU versie van Monday.
Dat zijn wij (Meerinzicht) namelijk wel en we lopen tegen allerlei issues aan die we als eenling niet aangepast krijgen. Dus ik zoek ook een beetje de kracht van de aantallen…
hoi Jaco,
Van mijn 500+ klanten zijn er een kleine 10 die gebruik maken van de EU servers en daar heb ik inderdaad wel wat problemen van gezien. Wat gaat er bij jou mis in de EU versie?
In het kort:
- onaangekondigde veranderingen
- verschillen met USA versie
- functionaliteiten die niet EU beschikbaar zijn en niet komen
- geen aangepaste URL in mail adressen
- mailadressen niet kunnen aanpassen (het deel voor @)
- geen google calendar sync op datum kolom
- google sync werkt niet conform beschrijving en wordt aangepast zonder bericht
Om maar een paar zaken te noemen. Communicatie vanuit Monday uitermate bedroevend. Eerste lijns response gaat vlot, maar zodra het naar ontwikkelaars gaat is het oorverdovend stil. Ben nu bijna dagelijks aan het escaleren om maar fatsoenlijke antwoorden te kregen (en te zorgen dat beloften worden nagekomen).
Ohh, dat zijn er wel veel , overigens komt deze ook in de US versie voor:
- onaangekondigde veranderingen
Kan de admin ook geen email adres aanpassen? In de US versie kan dat wel.
Ook admin kan niets aanpassen.
Na lang aandringen ooit een lijst gekregen met zaken die in EU anders zouden zijn.
Stond punt van e-mail niet op (zijn overigens 2 facetten: het deel voor en na @).
Overleg op enig niveau gehad met Monday en toezeggingen dat het in orde zou komen.
Kwam er later een aangepaste lijst en bleek het ineens niet meer mogelijk.
Onze email adressen binnen Monday gaan dus naar een ander domein…