Via een link kunnen onze klanten een aanvraag indienen
maar als hun 1 veld vergeten in te vullen krijgen ze hier pas melding van als ze hem willen versturen tevens zijn bijna alle eerder ingevulde velden weer leeg waardoor er een hoop dubbel werk gedaan moet worden. Kunnen jullie het niet zo maken dat er niet door gedrukt kan worden naar de volgende vraag als er niets is ingevuld?
Hey! Kun je de vragen in het formulier als ‘verplicht’ instellen, zodat indieners van het formulier niet verder kunnen tenzij alle velden zijn ingevuld?
Beste Bianca,
Allereerst hartelijk dank voor je reactie met het idee maar de vragen zijn reeds verplicht en toch kan de invuller
doorgaan naar het einde en dan krijgt hij of zij de melding dat er vragen nog ingevuld moeten worden.
Als gevolg zijn de eerder ingegeven antwoorden dan gewist en moeten er een hoop vragen opnieuw worden ingevuld.
Mocht je nog andere ideeën hebben dan hoor ik het graag.
Ik wens je nog een fijne dag.
Heel erg bedankt voor de opheldering. Ik heb dit bij mij getest en de antwoorden op het formulier blijven staan, zelfs als de verplichte velden leeg blijven… is dit bij u niet het geval?
Zoals je kunt zien, blijven de antwoorden op het formulier in de vraagvakken staan …
Beste Bianca,
Bedankt voor je reactie maar helaas blijven de antwoorden bij niet staan.
Ik moet hierbij zeggen dat ik voor dit formulier de indeling Eén voor één gebruik en niet de klassiek.
Via onderstaande link kun je het formulier bereiken en het proberen:
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Bedankt voor je hulp! Ik denk dat dit een probleem kan zijn dat specifiek is voor het formulier, omdat ik dezelfde fout tegenkom met uw formulier, maar dit gebeurt niet met mijn eigen formulieren. Mag ik u vragen om de ‘formulierweergave’ te dupliceren en dit te testen met het gedupliceerde formulier?
Laat me weten hoe het gaat!
Beste Bianca,
Nog bedankt voor je reactie en excuses voor mij late reactie.
Ik ben op dit moment drukdoende met het opzetten van een nieuw account waarbij ik het formulier opnieuw zal bouwen
en aansluitend zal ik kijken of het formulier dezelfde bug vertoond.
Ik laat je weten wat de uitkomst wordt.
Geen probleem, hou me op de hoogte! Ik hoop dat dit wordt opgelost!
Beste Bianca,
Ik ben inmiddels weer een stap verder en heb het formulier opnieuw gebouwd maar loop nu tegen een andere bug aan welke
eerst opgelost moet worden om onderstaande te kunnen testen.
Ik hou je op de hoogte.
Oh nee… het spijt me dit te horen! Je kunt me een privébericht sturen om over de andere bug te praten!
Hey Bianca,
Bedankt voor je bericht maar de bug die we hadden (One by one form) is inmiddels opgelost door Monday.com middels een fix.
Het issue welke we hebben met het formulier blijft zich ook voordoen in onze nieuwe omgeving waar ik het formulier opnieuw heb gebouwd
dus helaas biedt je geboden idee (dupliceren) geen oplossing. Mocht je nog andere ideeën hebben dan hoor ik het graag.